پیگیری درخواست در سیستم پشتیبانی با تیکت :

در اینجا به شما عزیزان خواهیم گفت که کاربرد تیکت پشتیبانی چیست و چرا بهتر است به جای تماس تلفنی ، برای ثبت یا پیگیری درخواست از طریق تیکت پشتیبانی با واحد پشتیبانی فروشگاه مرتضوی در ارتباط باشید ؟

پشتیبانی در سایت مرتضوی استور ، از طریق سیستم تیکت پشتیبانی و تلفنی می‌باشد.

در سیستم ثبت تیکت ، مشتری درخواست خود را در قالب یک متن رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی ما موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به شما پاسخ می‌دهند.

گاهاً بعد از پاسخ به تیکت ، یک پیامک اطلاع رسانی هم برای شما ارسال می شود.

راهنمای پیگیری درخواست تعمیر :

  1. جهت پیگیری درخواست ثبت شده، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. نام کاربری و رمز شما ، همان شماره موبایل شماست. (برای مثال 09131234567)
  2. پس از ورود فقط کافیست روی عنوان مورد نظر کلیک کنید تا پاسخ ثبت شده از طرف کارشناس برای شما بصورت کامل نمایش یابد.

اگر هنوز پاسخی ثبت نشده، درخواست شما همچنان در حال بررسی است و به زودی کارشناسان ما پاسخ خواهند داد.

در صورت بروز مشکل میتوانید با ما تماس بگیرید: 09129259317

[tickets]