مقاله ها

ماشین های اداری

ماشین های اداری

امروزه برای انجام کارهای گوناگون همچون سفرهای خارجی، بیمه خودرو، آموزشگاه ها، پذیرش هتل و بسیاری از کارهای دیگر نیاز به مراجعه به دفاتر و طی کردن مراحل اداری داریم. همچنین اگر بخواهیم کسب و کار موفقی را ایجاد نماییم نیاز به یک دفتر مدرن جهت انجام کارهای دفتری داریم. یک دفتر مدرن برای اینکه بتواند به شیوه ای کارآمد فعالیت نماید نیاز به ماشین های اداری دارد. ماشین های اداری ابزارهایی هستند که برای بهبود کارهای اداری به خدمت گرفته می شوند. از مزایای ماشین های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش دقت و سرعت
  • صرفه جویی در نیروی کار
  • جلوگیری از خستگی و یکنواختی
  • زیباسازی محیط کار
  • جلوگیری از برخی تقلب های احتمالی

که این مزایا افزایش بهره وری در کار را به دنبال خواهد داشت.

دفتر مدرن

دفتر مدرن مجهز به ماشین اداری

در تعریف ماشین اداری بطور ساده می توان گفت ماشین اداری نوعی از تجهیزات اداری می باشد که دارای منبع تغذیه (معمولا برق) است.

در زیر برخی از ماشین های اداری مهم را نام می بریم:

    • تلفن
    • رایانه
    • دستگاه کپی
    • پرینتر
    • فکس
    • اسکنر

خرید لوازم اداری جهت تجهیز یک دفتر کار نیاز به هزینه قابل توجهی دارد که به این هزینه بایستی هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز اضافه نمود. اگر در خرید آنها  دقت لازم صورت نگیرد هم سبب تحمیل هزینه های اضافی می گردد و هم باعث کاهش بهره وری مجموعه اداری می شود.

در هنگام خرید ماشین های اداری بایستی نکاتی را مدنظر قرار داد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • قیمت دستگاه
  • کیفیت دستگاه
  • عمر مفید دستگاه
  • هزینه نگهداری
  • فضای در دسترس
  • توانایی ماشین اداری در انجام بیش از یک کار

امروزه با توجه به برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند هنگام خرید دقت لازم به عمل آید تا با خرید دستگاههای اداری باکیفیت از اتلاف هزینه و وقت جلوگیری شود. همچنین می توانید هزینه های خود را تنها با خرید ماشین های ضروری مورد نیاز خود کنترل کنید.

 

 

 

منبع: soscanhelp

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *