هم اکنون ثبت درخواست و پشتیبانی مشتریان برای دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر، به پنل شما منتقل شده است.
از این به بعد می‌توانید به جای مراجعه به فرم ” تماس با ما ” درخواست‌های تعمیر دستگاه خود را به راحتی از طریق پنل‌تان ثبت و وضعیت درخواست‌های قبلی خود را مشاهده و پیگیری کنید.

چگونه تیکت خود را ثبت کنیم؟
  • ابتدا عنوان موضوع مورد نظر را در چند کلمه بنویسید. با این کار کارشناسان ما سریعتر میتوانند به اصل مطلب ذکر شده واقف شوند.
  • سپس در قسمت شرح ، توضیح کامل درباره عیب دستگاه بنویسید.
  • در قسمت ضمیمه ، میتوانید تصویر دستگاه تان را برای ما ارسال کنید.
  • در نهایت دکمه ثبت تیکت را فشار دهید.
  • ثبت درخواست شما با موفقیت انجام شده و به زودی پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

    * نوشتن توضیحات کامل و عکس محصول باعث پاسخگویی سریع‌تر کارشناسان مرتضوی استور می‌شود.

    * در نظر داشته باشید که نوشتن موضوع و متن درخواست ضروری است و در صورتی که تکمیل نشوند امکان ثبت درخواست را ندارید. توصیه می‌شود در انتخاب عنوان مرتبط با موضوع دقت کنیم تا هم سریع‌تر پاسخ را دریافت کنید و هم در جستجوی درخواست‌های ثبت‌شده راحت‌تر اقدام کنید.

نمایندگی محصولات برادر در اصفهان “

[ticket-submit]