هم اکنون ثبت درخواست و پشتیبانی مشتریان برای دسترسی سریعتر و راحتتر، به پنل شما منتقل شده است.
از این به بعد میتوانید به جای مراجعه به فرم ” تماس با ما ” درخواستهای تعمیر دستگاه خود را به راحتی از طریق پنلتان ثبت و وضعیت درخواستهای قبلی خود را مشاهده و پیگیری کنید.
چگونه تیکت خود را ثبت کنیم؟
- ابتدا عنوان موضوع مورد نظر را در چند کلمه بنویسید. با این کار کارشناسان ما سریعتر میتوانند به اصل مطلب ذکر شده واقف شوند.
- سپس در قسمت شرح ، توضیح کامل درباره عیب دستگاه بنویسید.
- در قسمت ضمیمه ، میتوانید تصویر دستگاه تان را برای ما ارسال کنید.
- در نهایت دکمه ثبت تیکت را فشار دهید.
- ثبت درخواست شما با موفقیت انجام شده و به زودی پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.
* نوشتن توضیحات کامل و عکس محصول باعث پاسخگویی سریعتر کارشناسان مرتضوی استور میشود.
* در نظر داشته باشید که نوشتن موضوع و متن درخواست ضروری است و در صورتی که تکمیل نشوند امکان ثبت درخواست را ندارید. توصیه میشود در انتخاب عنوان مرتبط با موضوع دقت کنیم تا هم سریعتر پاسخ را دریافت کنید و هم در جستجوی درخواستهای ثبتشده راحتتر اقدام کنید.
” نمایندگی محصولات برادر در اصفهان “